Datos personales

Mi foto
Aguascalientes, Aguascalientes, Mexico
roja como los sueños de los negros mirlos.

Reconstruyendo

Photobucket

Algo me salió mal con Picasa y perdí todas las fotografías del blog. Ahora estoy recuperándolas, así que ténganme paciencia.

Xoxo

Entradas populares en los últimos 30 días

viernes, 31 de octubre de 2008

mai més...i després, novament suplicant-te

Silvia Teresa Flota Reyes, Someone said "never more", litografía y monoprint, 1999

Em fa pena sentir la necessitat d'estimar-te, doncs ets l'abisme que mareja els meus sentits i traeix el meu desig de viure. Sabia que mai podria travessar la bassa gran, irremeiablement caic, com que havia caigut abans i cauré després.

El teu oblit em deixa enfangada, ara com ara només vull oblidar el rostre que s'amaga darrere el teu nom, oblidar que el meu amor va ajustar bé al teu cos, oblidar que no puc oblidar-te.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada

Deja que caigan más cerezas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...